Дәл осындай жағдай алты жыл бұрын Алматыда да орын алған.
Қарағандыда «оңай» компаниясының кеңселері алдында зейнеткерлер мен мүгедектігі бар жандардан үлкен кезек пайда болды.
Адамдар қалалық автобустарда жеңілдікпен жүру үшін карта рәсімдеуді бірнеше сағат күтеді. Кезек кеңсе ашылғанға дейін созылады.
1 желтоқсаннан бастап Қарағандыда автобустарда көптен күткен электрондық билеттеу іске қосылады. Әлеуметтік көлік карталары тегін беріліп жатқанда, желтоқсаннан бастап жеңілдікке ие адамдар үшін де 500 теңге тұрады. Қарағандыда электронды билеттеуді 2017 жылдан бастап реттеуге тырысты, бірақ алдыңғы компания 30 мың картаны сата отырып, ыңғайлы төлем жүйесін орната алмады. Нәтижесінде билік оның қызметтерінен бас тартты. Қазір 2015 жылдан бастап Алматыда жұмыс істейтін компания келді. Айтпақшы, ол жерде де кезек басталды.
«Қазір бізде күніне 1,5 мыңға жуық адамның өткізу қабілеті бар. Жалпы, 1 желтоқсанға дейін, егер біз азаматтардың жеңілдікті санаты туралы айтатын болсақ, шамамен 170 мың (карта беру керек. — Ред.). Біз осындай режимде жұмыс істейтін боламыз», — деді «Алматы қ. Көлік холдингі» ЖШС директоры Георгий Когай
Қарағандыда мектеп оқушыларын қоса алғанда, 180 мыңға жуық адам дербестендірілген жеңілдік карталарын алады. Қалған жолаушылар алдыңғы оператордың карталарын тегін ауыстырады, бірақ тек бір жерде. Көптеген нүктелердің ашылуы туралы әңгіме болмайды, деп хабарлады компания, сондықтан адамдарға күні бойы кезекке тұрмау үшін кешкі астан кейін келуге кеңес беріледі.