Now Reading
Алматылықтар үшін мемлекеттік қызметтерді алу ыңғайлы болды
Inva.kz информационный портал социальных новостей Казахстана. Инва кз > Новости > Алматылықтар үшін мемлекеттік қызметтерді алу ыңғайлы болды

Алматылықтар үшін мемлекеттік қызметтерді алу ыңғайлы болды

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының Алматы қаласы бойынша филиалының сапаны бақылау бөлімінің басшысы Мадина Аманова жаңартылған халыққа қызмет көрсету орталығы аймақтарға бөлу қағидаты бойынша жұмыс істейтінін атап өтті.

 

Бұл оңай навигация және бөлімдер ішіндегі клиент жолын қысқарту мақсатында мемлекеттік қызмет көрсету аймақтарын түс схемалары мен уақыт шеңберлеріне бөлу.

 

«Қызмет неғұрлым жылдам болса, соғұрлым ол шығуға жақын болады, әр аймақтың өзінің түспен кодталған күту аймағы бар. Халыққа қызмет көрсету орталығы Медеу халыққа қызмет көрсету орталығынан кейін екінші рет жаңғыртылды». – деді Аманова.

 

Анықтамалық қызмет секторында қызметтерді алушыларға секторлар бойынша кеңес беру және бағыттау қалаған қызмет түріне байланысты жүзеге асырылады.

 

Бірыңғай электронды кезек талондары жеке басын куәландыратын құжаттарды сканерлеу арқылы беріледі. Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті алушы «Мобильді халыққа қызмет көрсету орталығы» және екінші деңгейлі банк «Халық банкі» мобильді қосымшалары арқылы QR арқылы қалаған секторына өз бетінше талон ала алады.

 

Халықтың цифрлық кеңсесі өзіндік түс схемасы бар бірнеше секторларға бөлінген:

— жылдамдық аймағы сары түспен көрсетілген. Мұнда клиенттер 5-10 минуттан аспайтын 27 қызмет түрін ала алады;

— қызыл түске ие құжаттау аймағы бар, ал дайын құжаттарды беру — жасыл;

— жайлылық аймағы күлгін түспен көрсетілген, мұнда азаматтар операциялық залдың дәстүрлі қызметтерін ала алады, мысалы, заңды тұлғаларды, жылжымайтын мүлікті тіркеу және т.б.

— қызғылт сары түс әлеуметтік қызмет көрсету аймағында, мұнда келушілер зейнетақы, жәрдемақы және басқа да аударымдарды алуға өтініш бере алады.

 

Сондай-ақ М.Аманова «батыру аймағында» қызмет алушылар оператордың көмегінсіз eGov мобильді қосымшасы арқылы қызметтерді өз бетінше ала алатынын айтты.

 

«Мұнда өз бетімен қызмет ала алмайтын адамдарды оқытатын телефондар орнатылған. Смартфонның болуы міндетті емес, кәдімгі телефон жеткілікті. Қызметті алу үшін адам eGov мобильді қосымшасына кіреді және ЖСН енгізу арқылы сәйкестендіріледі. Содан кейін ол алты таңбалы кодпен SMS алады. Яғни, мұнда екі функция орындалады – бейнебайланыс орталығы арқылы, eGov мобильді қосымшасы арқылы адамдарға қызмет алуды үйретеміз немесе сол қызметтерді сол жерде көрсетеміз», — деп түсіндірді ол.

 

Сондай-ақ, алдағы уақытта іске қосылатын жаңғыртылған халыққа қызмет көрсету орталығында құжаттама терминалдары орнатылды. Олардың арқасында сіз төлқұжат пен жеке куәлікке өз бетінше өтініш бере аласыз.

 

Дайын құжаттарды беруге арналған пошта машиналары да бар. Айтпақшы, олар азаматтардың қолайлығы үшін тәулік бойы жұмыс істейді. Онда құжаттар үш жұмыс күнінен аспайды.

 

Бір секторда алты мүмкіндігі шектеулі адам жұмыс істейді. Олар конкурссыз жұмысқа қабылданады.

 

Халыққа қызмет көрсету орталығында күту залы мен ана мен бала бөлмесі бар.

 

Әуезов ауданындағы халықтың цифрлық кеңсесіне келушілер саны күніне 3 мыңға жуық азаматты құрайды деп болжануда.

 

Сондай-ақ, журналистер Медеу ауданының Марков көшесі, 44 мекенжайында орналасқан жаңғыртылған ХҚКО-да болды.

 

Медеу фронт-офисінің басшысы Арайлым Айжанова халыққа қызмет көрсету орталығына барған кезде азаматтарға бірқатар қызметтер қолжетімді екенін, атап айтқанда электрондық цифрлық қолтаңба алу, тұрғылықты жері бойынша тіркеу, тіркеу туу туралы куәлік, жылжымайтын мүлік туралы ақпарат (жылжымайтын мүліктің және ауыртпалықтардың болуы), бала тууына байланысты жәрдемақы, жүргізуші куәлігін ауыстыру және басқа да көптеген қызметтер. Жеке куәліктер мен төлқұжаттарды беретін терминал іске қосылды. Біз сондай-ақ сәлемдеме терминалдарын орнаттық, олар арқылы кез келген ыңғайлы уақытта толтырылған құжатты алуға болады. Азаматтарға ыңғайлы болу үшін сәлемдеме терминалдары тәулігіне 24 сағат, аптасына жеті күн жұмыс істейді.

 

Бұл орталыққа күніне 2000-нан астам адам келеді.

 

«Мәселен, бейсенбі және жұма күндері азаматтардың ағыны азаяды.

Сұранысқа ие қызметтер – ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңба), заңды тұлғалар, әлеуметтік қызметтер», — деп толықтырды ол.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕАҚ Алматы қаласы бойынша филиалының құрамына 13 мемлекеттік қызмет көрсету бөлімі (8 аудандық бөлім, 4 мамандандырылған бөлім және 1 көші-қон қызметі орталығы) кіреді. 2023 жылы Алматы қаласының халыққа қызмет көрсету орталықтары 2 861 085 қызмет көрсетті.

0
Tags :
No More Posts
Контакты диспетчерских служб инватакси

г.Астана +7 (7172) 48-19-16, пр.Аблайхана 43/1

г.Алматы +7 (7273) 46-62-22, ул.Валиханова 115

г.Атырау +7 (7122) 36-68-42

г.Актобе +7 (7132) 77-65-65 ул.Маресьева 4, «3»

г.Актау +7 (7213) 42-94-51

г.Жезказган +7 (7102) 77-30-80

г,Караганда  +7(7212) 33 07 54+7(7212) 56 54 86 , +7(7212) 51 78 18

г.Кокшетау +7 (7162) 76-16-00, ул.Пушкина 11 «А»

г.Костанай +7 (7142) 50-33-49, ул.Павлова 65

г.Кызылорда +7 (7242) 27-81-49

г.Петропавловск + 7 (7152) 39-76-87, +7( 7132) 46-11-50

г.Семей +7 (7222) 77-42-89

г.Талдыкорган + 7 (7282) 24-34-63

г.Тараз +7 (7262) 43-57-69

г.Туркестан + 7 (725 33) 7-25-41

г.Темиртау + 7(7213) 91-45-42, +7(7213 )91-45-43

г.Усть-Каменогорск +7 (7232) 61-26-40, Сатпаева проспект 36
КШТ микрорайон

г.Уральск +7 (7112) 50-05-06

г.Шымкент +7 (7252) 43-36-77, +7(7252) 43-32-30, +7(7252) 28-38-98 (социальное такси)

г.Экибастуз +7 (7187) 22 12 89, +7(7178)75-47-85

×