Отбасының цифрлық картасын енгізудің арқасында 2024 жылдың басынан бері 447,8 мыңнан астам адам мемлекеттік қызметтерді проактивті көрсету үшін SMS-хабарлама алды. Бұл ретте 195,6 мың адам өтінішсіз жәрдемақы немесе төлем алу мүмкіндігін пайдаланды.
Отбасының цифрлық картасы мемлекеттік органдардың барлық қолданыстағы ақпараттық жүйелерінің деректері негізінде қалыптастырылады. Бүгінгі күні онда 20 миллион Қазақстан азаматы немесе 6 миллионнан астам отбасы туралы ақпарат жинақталған.
Орталық коммуникациялар жүйесін енгізудің негізгі мақсаты – қазақстандықтардың мемлекеттік қолдау жүйесіне тең қолжетімділігін қамтамасыз ету. Осыған орай, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексінде «Цифрлық отбасы картасы» әлеуметтік саясаттың орта және ұзақ мерзімді мақсаттары мен бағыттарын айқындайтын құрал ретінде белгіленген. Сондай-ақ, Орталық коммуникациялар қызметінде азаматтардың әлеуметтік жағдайына қарай кепілдендірілген мемлекеттік қолдаудың сол немесе басқа түрін алуға құқықтары туралы күнделікті «электрондық хабарламашы» болып табылады.
Қазіргі уақытта Орталық коммуникациялар қызметінде мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқығы бар қазақстандықтарға жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдердің 10 түріне өтінішсіз ресімдеуге мүмкіндігі беріледі: мүгедектік бойынша әлеуметтік төлемдер; жұмысынан айрылу жағдайындағы әлеуметтік төлемдер; әлеуметтік жәрдемақылар немесе асыраушысынан айырылу бойынша жәрдемақылар; мүгедектігі бар баланы тәрбиелеп отырған ата-анаға (қамқоршыға) берілетін жәрдемақы; мүгедектік бойынша жәрдемақы; көп балалы отбасыларға жәрдемақы; «Алтын алқа» және «Күміс алқа» алқаларымен марапатталған көп балалы аналарға жәрдемақы; атаулы әлеуметтік көмек, сондай-ақ жерлеу шығындарына біржолғы төлем.
Сондай-ақ, Орталық коммуникациялар қызметінде зейнетақы төлемдерін алу мүмкіндігі, тағайындалған/ұзартылған «Қандас» мәртебесінің қолданылу мерзімі және жұмыссыздарды жұмысқа орналастыру шаралары туралы автоматты хабарламалар жүзеге асырылады.
Мемлекеттік қолдау шараларын алу құқығын белгілеу кезінде әлеуетті алушыға 1414 бірыңғай байланыс орталығынан SMS хабарлама жіберіледі. SMS-хабарлама алған азамат келісімімен жауап беруі керек. Өтінішті толтыру және әлеуметтік төлемді немесе төлемді тағайындау автоматты түрде жүзеге асырылады, содан кейін ақша алушының банктік шотына аударылады.
Алаяқтық қаупін жою үшін 1414 бірыңғай байланыс орталығынан келіп түскен SMS-хабарламаларға жауап беру қажеттігін баса айтамыз.
Барлық сұрақтар бойынша 1414 байланыс орталығына хабарласыңыз. Қоңырау шалу тегін.