Қазақстанда инклюзивті білім беру жағдайында психологиялық-педагогикалық қолдаудың жаңа моделі енгізілуде
Қазақстанның Білім министрлігі барлық балалардың, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білімге тең қол жеткізу мүмкіндіктерін кеңейту бойынша бірқатар шаралар қабылдады.
Жаңа ережеге сәйкес, білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық қолдаудың үш деңгейлі моделі жүзеге асырылады.
Бірінші деңгейде балаға сынып жетекшілері мен сыныптағы немесе топтағы мұғалімдер сабақ барысында қолдау көрсетеді. Екінші деңгей психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің мамандарын, оның ішінде педагогикалық психологтарды, әлеуметтік педагогтарды, арнайы мұғалімдерді және оқу-әдістемелік көмекшілерді тартуды көздейді. Қажет болса, үшінші деңгейде сурдопедагогтар, тифлопедагогтер және басқа да мамандар сияқты тар мамандар тартылады.
— Бұл шаралар оқуда қиындықтары бар барлық балаларға білім беру қызметінің сапасын арттыруға бағытталған. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың үш деңгейлі моделінің арқасында балаларға олардың қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктеріне сай қолдау көрсетіледі», — деп атап өтті Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің инклюзивті және арнайы білім беру департаментінің директоры Лаура Бутабаева.
Осы өзгерістерді жүзеге асыру әрбір балаға өз мүмкіндіктерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін барынша инклюзивті білім беру ортасын құруға мүмкіндік береді.