Халыққа мемлекеттік қызмет көрсету үшін жаңа сервистер мен процестерді енгізу туралы «Азаматтарға арналған үкімет» Орталық коммуникациялар қызметінде өткен брифингте ресми өкілдер айтып берді.
Бұлтты ЭЦҚ
Басқарма төрағасының бірінші орынбасары сүйеніш Әбділдиннің айтуынша, қызметтерді талдау көрсеткендей, тек алты қызмет азаматтардың өтініштерінің 75% — ын ғана қамтиды.
— Тек өткен жылдың өзінде 4,8 млн азамат ЭЦҚ-ға келді, бұл барлық өтініштердің 30% — ы. Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі «ҰАТ» АҚ-мен бірлесіп бұлтты ЭЦҚ енгізу мәселесін пысықтауда. Бұл жоба ЭЦҚ алу процесін айтарлықтай жеңілдетуге мүмкіндік береді. Біз бұл шешім адамдарды ғаламторға ауыстырудың кілті болады деп күтеміз, – деді спикер.
Қызметтер мен сервистердің сапасын арттыру үшін ХҚКО-ларда биыл азаматтардан келіп түсетін шағымдар мен ұсыныстарды жинау, өңдеу жүйесі енгізілді.
ХҚКО жүгінгеннен кейін клиент QR-кодты сканерлеу арқылы пікір қалдыра алады немесе қызметті алғаннан кейін SMS арқылы қысқа сауалнамадан өте алады.
— Қазірдің өзінде 89 мыңға жуық пікір жиналды. Осылайша, 1 шілдеден бастап біз азаматтардың теріс пікірлері бойынша кері қоңыраулар жасай бастадық. Бұл қоңыраулар клиенттердің наразылығының себептерін анықтауға және оларды тез жоюға мүмкіндік береді. Бірде-бір теріс пікір назардан тыс қалмайды, — деді сүйеніш Әбділдин.
Автокөлікті сақтандыру ыңғайлы болады
2021 жылғы маусымда Нұр-Сұлтан, Алматы және Шымкент қалаларында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында автокөлік иелеріне сақтандыру қызметтерін көрсету бойынша пилоттық жоба басталды. Автокөлікті қайта тіркеуді ресімдей отырып, клиент сол жерде сақтандыру полисін сатып ала алады. Енді басқа терезелерде кезекке тұрудың немесе көмекшілер деп аталатын сақтандыру полисін ресімдеудің қажеті жоқ.
— Мамандандырылған ХҚКО операторларымен автокөлік иелерін сақтандыру әдетте мамандандырылған ХҚКО-ларда кезекшілікте болатын және клиенттерге өз қызметтерін ұсынатын көмекшілерге клиенттердің шағымдарымен байланысты міндеттерді шешуге көмектеседі. Егер пилоттық жоба сәтті өтсе, біз еліміздің басқа мамандандырылған ХҚКО-ларында да сақтандыру қызметін енгіземіз, — деді Мемлекеттік корпорация төрағасының бірінші орынбасары.
Автокөлік иелеріне автомобильді қайта тіркегеннен кейін ақпараттық жүйелері бір-бірімен ықпалдастырылған сақтандыру ұйымдарының бірін таңдау ұсынылады. Қазіргі уақытта «Евразия» сақтандыру компаниясымен келісім әрекет етуде. Пилоттық жоба іске қосылған сәттен бастап 300-ден астам азаматтық-құқықтық жауапкершілік шарты жасалды.
Әлеуметтік төлемдер
2021 жылдың үшінші тоқсанында әлеуметтік төлемдердің үш түрін тіркеу үшін мемлекеттік қызметтер көрсетудің экстерриториялық қағидаты енгізіледі. Қазақстандықтар тұрақты тұрғылықты жеріне қарамастан, елдің кез-келген ХҚО-на жүгіне алады.
Енді тұрақты тұруға рұқсаттың болуы әлеуметтік төлемдерді тіркеудің негізгі критерийлерінің бірі болып табылады.
— Мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісін цифрландыру бағыттарының бірі — экстерриториялық принципті енгізу. Үшінші тоқсанда осы қағидаттың арқасында қазақстандықтар босануға және бала күтіміне байланысты жәрдемақыға, жүктілік пен босануға, жаңа туған баланы асырап алуға немесе асырап алуға байланысты кірістер жоғалған жағдайда, әлеуметтік төлемдер туралы өтініш бере алады. бір жасқа толғанға дейін бала күтіміне байланысты кірістер тіркеуге қарамастан, елдің кез келген халыққа қызмет көрсету орталығында. Жыл соңына дейін біз төлемдердің қалған бөлігіне экстерриториалды принцип енгізуді жоспарлап отырмыз», — деді «Азаматтарға арналған үкімет » мемлекеттік корпорациясы АҚ төрағасының орынбасары Біржан ЖҮНІСОВ брифингте.
2021 жылдың бірінші жартыжылдығында «Азаматтарға арналған үкімет» әлеуметтік салада 815 042 мемлекеттік қызмет көрсетті. Тұтастай алғанда, мемлекеттік корпорация төлемдердің 44 түрі бойынша істердің электронды модельдерін қалыптастырады және міндетті зейнетақы, әлеуметтік және медициналық аударымдардың дербес есебін жүргізеді.
Сандық ипотека
Басқарма төрағасының бірінші орынбасарының айтуынша, Мемлекеттік корпорация-бұл тек ХҚКО ғана емес, сонымен қатар жылжымайтын мүлік, жер қатынастары және әлеуметтік қамсыздандыру саласындағы көптеген мамандар тұратын БЭК-офистер.
Жылжымайтын мүлікті рәсімдеу тұрғысынан адамдар ипотеканы ресімдеу үшін банктерге, ХҚКО-ларға және нотариустарға бірнеше рет баруға мәжбүр. Орташа алғанда, сізге бес жұмыс күнінен астам уақыт жұмсау керек. Біз банктер үшін арнайы цифрлық инфрақұрылым құрдық. Freedom finance – пен бірлесіп, 2021 жылғы 1 шілдеден бастап Blockchain технологиясын пайдалана отырып және нотариусқа бір рет бару арқылы цифрлық ипотеканы небәрі бір күнде ресімдеу жөніндегі жоба іске қосылды, — деп атап өтті спикер.
Тамыз айында құрылыс салушыдан тұрғын үй сатып алу процесін құқықты тіркеуден бастап кепілден алуды тіркеуге дейін толық цифрландыру жоспарлануда.