Мұндай өзгерістер пандемияға байланысты енгізілді.
Эпидемиологиялық жағдайдың нашарлауына және карантиннің күшеюіне байланысты Қазақстандағы халыққа қызмет көрсету орталықтары жұмыс уақытын қысқартты. Барлық келушілерге қызмет көрсетіп үлгеру үшін енді операторлар тезірек жұмыс істеуі керек.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында хабарланғандай, халыққа қызмет көрсету орталықтары енді азаматтарды алдын-ала брондау арқылы аптаның бес күні сағат 9: 00-ден 18: 00-ге дейін қабылдайды.
Мемлекеттік қызметтерге кезек созылмауы үшін кеңселерде бір клиентке қызмет көрсету уақытын 20-дан 15 минутқа дейін қысқарту туралы шешім қабылданды. Бір сағат ішінде оператор төрт үміткерге көмектесуге үлгереді.
Өзгерту брондау үшін қол жетімді ұялардың санына әсер етті. Олардың саны 25% артық.
Әзірге халыққа қызмет көрсету орталықтарында кестеде сәйкессіздіктер бар. Жағдай жақын арада тұрақталуы керек.
«Бірнеше күн ішінде жүйе қалыпқа түседі, ХҚКО көп адамдарды қабылдай алады және оларға мемлекеттік қызметтер ыңғайлы қол жетімді етіледі», — деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының қоғаммен байланыс жөніндегі басқарушы директоры Байрам Азизов.
Азаматтарға халыққа қызмет көрсету орталығына маска киіп келу және әлеуметтік арақашықтықты сақтауға өтініш білдірілді. Ғимараттарға кіру Ashyq қосымшасы арқылы жүзеге асырылады.