Операторлар бейне қоңырау арқылы азаматтарға әлі автоматтандырылмаған мемлекеттік қызметтерді ұсынатын болады.
Қазақстандықтар мемлекеттік қызметтерді «ХҚКО» мобильдік қосымшасы арқылы халыққа қызмет көрсету орталықтарына бармай-ақ ала алады. Бұл туралы Мәжілістегі Үкімет сағатында ҚР Цифрлық даму және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин хабарлады.
Қазір онлайн-форматтағы мемлекеттік қызметтерді тек электрондық үкімет порталы арқылы алуға болады. Министрдің айтуынша, бұл уақыт талаптарын ескере отырып қолайсыз.
Мусин ағымдағы жылдың қыркүйек айында «ХҚКО» мобильдік қосымшасы арқылы пилоттық режимде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізбесін анықта. Пилоттық жоба еліміздің төрт өңірінде – Ақмола, Қостанай, Қызылорда және Павлодар облыстарында іске асырылуда. Бірінші кезеңде 24 оператор бейне қоңырау арқылы азаматтарға мемлекеттік қызметтерді көрсететін болады. Онлайн-ХҚКО қызметтерін QR-код бойынша төлеуге болады.
«Әлі автоматтандырылмаған қызметтер бар. Бұл қызметтерді Биометрия арқылы сәйкестендіру арқылы алуға болады. Ең бастысы-жеке басын сәйкестендіру. Осыдан кейін Мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта алуға болады», – деп түсіндірді Цифрлық даму және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің басшысы.
Клиент бейінінен, кезекті брондау сервисінен, QR көмегімен талон алу сервисінен, бейне қоңырау арқылы мемлекеттік қызметтерді алу сервисінен, бөлімшелер тізімінен (жұмыс режимі, бөлімдердің жүктелімі, мекенжайы), гидтен (жиі қойылатын сұрақтарға жауаптар) және байланыс ақпаратынан тұратын қосымшаның негізгі функционалы әзірленді. Уақыт өте келе функционалдылық артады.