Now Reading
Әлеуметтік саладағы инновациялық технологиялар: Әлеуметтік қызметтер порталы әрекет етуде
Inva.kz информационный портал социальных новостей Казахстана. Инва кз > Новости > Әлеуметтік саладағы инновациялық технологиялар: Әлеуметтік қызметтер порталы әрекет етуде

Әлеуметтік саладағы инновациялық технологиялар: Әлеуметтік қызметтер порталы әрекет етуде

2023 жылдың басынан бері мүмкіндігі шектеулі жандар Әлеуметтік қызметтер порталы арқылы 538 мыңнан астам қызмет алды.

2023 жылдың басынан бері Әлеуметтік қызметтер порталы (портал) арқылы мүгедектігі бар жандар 428,1 мыңға жуық техникалық оңалту құралдарын (ТҚР), 7,5 мыңы – ымдау тілі қызметін, 25,5 мыңы – жеке көмекшілерді, 77,2 мыңы – санаториялық-курорттық емдеу қызметтерін алған.

Портал мүгедектігі бар жандарға техникалық жабдықтар мен оңалту қызметтерін өндіруші мен жеткізушіні өз бетінше таңдауға мүмкіндік береді. Көмек көрсету түріне тапсырыс беру көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасын растау арқылы жүзеге асырылады. Тапсырыс берілген ОТҚ-ны үйге дейін жеткізу немесе алып кетуге болады.

Мүгедектігі бар жандарды (МБЖ) оңалту құралдарымен қамтамасыз ету протездік-ортопедиялық, есту аппараттарымен, тифлотехникалық және гигиеналық құралдармен, сондай-ақ мүгедектік арбаларымен қамтамасыз етуді қамтиды.

Бүгінгі таңда Порталда 869 арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету орталығы (бөлімшелері), 531 ОТҚ провайдері, 28 мыңнан астам жеке көмекші қызметтерін көрсетушілер, 714 ымдау тілі және 106 санаторий-курорттық емдеушілер тіркелген.

«Әлеуметтік қызметтер порталы» автоматтандырылған ақпараттық жүйесін енгізу Мүгедектігі бар азаматтардың құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын арттыру жөніндегі ұлттық жоспарды іске асыру шеңберінде қарастырылған.

Бұрын хабарланғандай, Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексін іске асыру аясында жергілікті атқарушы органдардың жанынан құрылған Портал комиссияларына жаңа өкілеттіктерді беру көзделуде: мүгедектігі бар азаматтардың өтініштерін қабылдау және қарау мерзімі 5 күн ішінде — сапалы өнім немесе қызмет; жеткізушіге өтінім жіберу және оның орындалуын бақылау; жеткізушіні Порталдан шығару және оны жосықсыз жеткізушілер тізіміне енгізу туралы шешім қабылдау.

Порталды пайдалану бойынша кеңесті 1414 бірыңғай нөмірі арқылы қолдау көрсету орталығынан алуға болады.

 

0
Tags :
No More Posts
Контакты диспетчерских служб инватакси

г.Астана +7 (7172) 48-19-16, пр.Аблайхана 43/1

г.Алматы +7 (7273) 46-62-22, ул.Валиханова 115

г.Атырау +7 (7122) 36-68-42

г.Актобе +7 (7132) 77-65-65 ул.Маресьева 4, «3»

г.Актау +7 (7213) 42-94-51

г.Жезказган +7 (7102) 77-30-80

г,Караганда  +7(7212) 33 07 54+7(7212) 56 54 86 , +7(7212) 51 78 18

г.Кокшетау +7 (7162) 76-16-00, ул.Пушкина 11 «А»

г.Костанай +7 (7142) 50-33-49, ул.Павлова 65

г.Кызылорда +7 (7242) 27-81-49

г.Петропавловск + 7 (7152) 39-76-87, +7( 7132) 46-11-50

г.Семей +7 (7222) 77-42-89

г.Талдыкорган + 7 (7282) 24-34-63

г.Тараз +7 (7262) 43-57-69

г.Туркестан + 7 (725 33) 7-25-41

г.Темиртау + 7(7213) 91-45-42, +7(7213 )91-45-43

г.Усть-Каменогорск +7 (7232) 61-26-40, Сатпаева проспект 36
КШТ микрорайон

г.Уральск +7 (7112) 50-05-06

г.Шымкент +7 (7252) 43-36-77, +7(7252) 43-32-30, +7(7252) 28-38-98 (социальное такси)

г.Экибастуз +7 (7187) 22 12 89, +7(7178)75-47-85

×