JOLTAP жобасы: таргет бойынша обңлм алғандардың жартысынан көбі жаңа мамандық бойынша табысты жұмыс істейді
Елордада JOLTAP жобасы өз жұмысын жалғастыруда, оның аясында жүздеген тұрғын жаңа жұмыс тауып, материалдық жағдайын жақсартып, жаңа мамандықтар бойынша білім алуда. Жобаның танымал курстарының бірі – «Таргетинг» курсын 887 адам аяқтады, деп хабарлайды Астана әкімдігінің ресми сайты.
JOLTAP курсының түлектерінің 60%-дан астамы жұмысқа орналасқан немесе өз жобаларын сәтті жүзеге асыруда.
Оқыту практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курста 70% практика және 30% теория кіреді. Студенттер таргет жарнамасының негіздерімен, негізгі жарнамалық платформалардың жұмыс істеу принциптерімен таныстырылады, содан кейін жарнаманы құру және орнату, бюджетті есептеу, мақсатты аудитория мен бәсекелестерді талдау әдістерін үйретеді. Клиенттермен өзара әрекеттесуге және олардың қажеттіліктерін анықтауға да назар аударылады.
«Курстың арқасында мен пайдалы білім алып қана қоймай, оны іс жүзінде қолдана алдым. Өзімнің алғашқы мақсатты жобамды бастадым және дағдыларымды дамытуды жалғастырдым. Тренингті аяқтағаннан кейін кеңес алу мүмкіндігінің болуы ерекше маңызды. Бұл жұмыс табуға және одан әрі дамуға сенімділік береді», — деді курс туралы JOLTAP жобасының түлегі Қымбат Исаева.
Таргет жарнамасының курсы 25-35 жас аралығындағы жаңа мамандықтарды меңгергісі келетін және цифрлық экономика талаптарына бейімделгісі келетіндер арасында ең танымал курстардың біріне айналды.
«Курсқа сұраныс артып келеді, себебі кез келген бизнеске жарнама мен даму қажет, ал таргетолог бұл мәселелерді шешіп берееді. Қазақстанда бұл мамандық танымал болып келеді, кәсіпкерлер таргетингтік жарнама бизнесті алға жылжытудың негізгі құралы екенін түсінуі керек», — дейді курс оқытушысы Батырхан Шыңғысов.