Карантиндік шаралардың күшейтілуіне байланысты, Нұр-Сұлтан қаласы мен Алматы облысындағы халыққа қызмет көрсету орталықтары азаматтарды алдын-ала брондау арқылы ғана қабылдай бастайды. Осыған дейін Алматы қаласының Халыққа қызмет көрсету орталықтары клиенттерді тек брондау арқылы қабылдау жүргізген болатын.
«Бас санитарлық дәрігердің қаулысы — бұл клиенттерді де, қызметкерлерді де вирус жұқтырып алмаудан қорғайтын мәжбүрлі шара. Біз тұрғындардан қабылданған шараларға түсіністікпен қарап, ХҚКО-ға шұғыл қажеттіліксіз бармауын өтінеміз. Мемлекеттік қызметтердің 80% -дан астамын eGov.kz порталынан және eGov мобильді қосымшасынан алуға болатындығын тағы бір еске салғым келеді. Өзіңізге және отбасыңызға қамқор болыңыз!» — деп «Азаматтарға арналған үкіметтің» қоғаммен байланыс жөніндегі басқарушы директоры Байрам Азизов Қазақстан халқына үндеу жолдады.
Сіз кезекке екі минут ішінде egov.kz порталы, egov mobile мобильді қосымшасы, egovkzbot2.0 (@ kenes1414bot) телеграм бот арқылы, сондай-ақ 1414 байланыс орталығына қоңырау шалу арқылы жазыла аласыз. Брондау кезінде клиент өзінің жеке деректерін көрсетіп, аймақты, халыққа қызмет көрсету орталығының бөлімін, келу уақыты мен күнін атауы қажет. Брондау кезінде қазақстандықтар көп балалы отбасылар, зейнеткерлер немесе мүгедектер санатына жататын болса, жеңілдік терезесін таңдай алады. Халыққа қызмет көрсету орталығынан бір уақытта бірнеше мемлекеттік қызмет түрлері қажет болса, көтерме терезені де таңдауға болады. Үкімет азаматтарға ХҚО-ға тапсырыс берілген уақыттан 10-15 минут бұрын келуге және барлық санитарлық талаптарды сақтауға кеңес береді. Өңірлердің санитарлық дәрігерлерінің бұйрығымен халыққа қызмет көрсету орталықтары дүйсенбіден сенбіге дейін 9-дан 18 сағатқа дейін жұмыс істейді (Алматы облысының халыққа қызмет көрсету орталықтары сенбіде қысқартылған кесте бойынша жұмыс істейді).
Источник: inform.kz