Орталықтар Ashyq қосымшасын орнатуды жоспарлап отыр.
Қазақстандағы халыққа қызмет көрсету орталықтарына алдын ала жазылусыз баруға болады. ВАК Цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің орталықтарды Ashyq қосымшасы арқылы жұмыс істеу тәртібіне көшіру туралы ұсынысын мақұлдауы қажет.
«Біз ведомствоаралық комиссияға ұсыныс жібердік, егер біздің ұсынысымыз қолдау тапса (ХҚКО Ashyq қосымшасы арқылы жұмыс істейді). Біз брондау мүмкіндігін қалдырамыз, бірақ жалпы ХҚКО-ға броньсыз баруға болады. Мұндай мүмкіндік ВАК шешімінен кейін беріледі», — деді Цифрлық даму, инновация және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің басшысы Бағдат Мусин Орталық коммуникациялар қызметінде 3 маусымда өткен брифингте.
Министр қазіргі уақытта қолданыстағы брондау форматы арқылы ХҚКО көп азаматтарға қызмет ете алмайтындығымен келісті. Кейбір қызметтерді көрсетуге бес минут, ал басқаларына 15 минут кетеді, сондықтан «кезек уақытын түзету өте қиын».
Сонымен қатар кез келген шектеулер сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін тудырады. Халыққа қызмет көрсету орталықтарындағы Ashyq қосымшасы осы мәселелердің барлығын шешеді, деп түсіндірді спикер.
Бұған дейін Мусин Қазақстанда КВИ-ге қарсы вакцинацияланған азаматтар мерзімінен бұрын «жасыл» мәртебеге көшіріліп жатқанын айтқан болатын.