Now Reading
Дәрігердің қабылдауы аяқталған жағдайда қазақстандықтар не істеуі керек?
Inva.kz информационный портал социальных новостей Казахстана. Инва кз > Новости > Дәрігердің қабылдауы аяқталған жағдайда қазақстандықтар не істеуі керек?

Дәрігердің қабылдауы аяқталған жағдайда қазақстандықтар не істеуі керек?

Медициналық сақтандыру қоры іс-қимыл алгоритмін жариялады.

Пациент арнайы маманға жүгінгісі келетін жағдайлар жиі кездеседі. Бірақ ұзақ уақыт бойы маманға жете алмайды, өйткені маманның қабылдау жазбасы аяқталған. Бұл жағдайда не істеу керек екендігі туралы медициналық сақтандыру қорында айтылды.

Әр клиника өз пациенттерін қажетті медициналық қызметтермен қамтамасыз етуі керек. Бірақ егер мұны жасау мүмкін болмаса, онда пациент оны басқа клиникада бірлесіп жұмыс жасау келісімі бойынша алуға құқылы. Бұл туралы Медициналық сақтандыру қорының өкілі Ирина Подскоча айтты.

Бұл жағдайда пациент қайтадан терапевтіне жазылып, оны бірлесіп орындау келісімі бойынша басқа медициналық ұйымға жіберуін өтуінуі керек.

Жедел жағдайда бірінші кезекке жазылып, өтініш беруге болады. Екі жағдайда да жолдама  ақпараттық жүйе арқылы жүзеге асырылады. Бірақ пациентке ыңғайлы болса, оны қағаз түрінде де шығаруға болады.

 Егер емхананың басқа клиникалармен бірлесіп орындау туралы келісімі болмаса, онда науқас өз бетінше қажетті медициналық қызметі бар емхананы таба алады. Бұл жағдайда медициналық ұйым «Денсаулық сақтау субъектілерінің мәліметтер базасында» немесе «КДҚ ұсынушылар» тізімінде болуы керек. Бұл ақпаратты Қордың fms.kz веб-сайтынан және «Медициналық қызметтерді сатып алу» бөлімінен тексеруге болады.

Егер пациент тапқан клиника Қордың медициналық қызметтерін ұсынушы болса, онда ол учаскелік дәрігерден оны осы емханаға жіберуін өтіне алады.

  Бас тартқан жағдайда пациент емханадағы Науқастарды қолдау қызметіне, емхана басшысының медициналық бөлім бойынша орынбасарына немесе басшысына хабарласуы немесе Қордың 1406 сенім телефонына қоңырау шалуы қажет.

18 маусымда Сенаттың кеңесшісі Марат Мамаев МӘМС кейбір медициналық қызметтерді ақылы ететін принциптерін сынға алды.

0
Tags :
No More Posts
Контакты диспетчерских служб инватакси

г.Астана +7 (7172) 48-19-16, пр.Аблайхана 43/1

г.Алматы +7 (7273) 46-62-22, ул.Валиханова 115

г.Атырау +7 (7122) 36-68-42

г.Актобе +7 (7132) 77-65-65 ул.Маресьева 4, «3»

г.Актау +7 (7213) 42-94-51

г.Жезказган +7 (7102) 77-30-80

г,Караганда  +7(7212) 33 07 54+7(7212) 56 54 86 , +7(7212) 51 78 18

г.Кокшетау +7 (7162) 76-16-00, ул.Пушкина 11 «А»

г.Костанай +7 (7142) 50-33-49, ул.Павлова 65

г.Кызылорда +7 (7242) 27-81-49

г.Петропавловск + 7 (7152) 39-76-87, +7( 7132) 46-11-50

г.Семей +7 (7222) 77-42-89

г.Талдыкорган + 7 (7282) 24-34-63

г.Тараз +7 (7262) 43-57-69

г.Туркестан + 7 (725 33) 7-25-41

г.Темиртау + 7(7213) 91-45-42, +7(7213 )91-45-43

г.Усть-Каменогорск +7 (7232) 61-26-40, Сатпаева проспект 36
КШТ микрорайон

г.Уральск +7 (7112) 50-05-06

г.Шымкент +7 (7252) 43-36-77, +7(7252) 43-32-30, +7(7252) 28-38-98 (социальное такси)

г.Экибастуз +7 (7187) 22 12 89, +7(7178)75-47-85

×