Now Reading
Қазақстандық халыққа қызмет көрсету орталықтары тұтынушыларға қызмет көрсету уақытын қысқартты
Inva.kz информационный портал социальных новостей Казахстана. Инва кз > Новости > Қазақстандық халыққа қызмет көрсету орталықтары тұтынушыларға қызмет көрсету уақытын қысқартты

Қазақстандық халыққа қызмет көрсету орталықтары тұтынушыларға қызмет көрсету уақытын қысқартты

Қазақстандық ХҚКО-ларда тұтынушыларға қызмет көрсету уақыты қысқарды.

 

ҚР Бас санитарлық дәрігерінің қаулысына сәйкес Қазақстанның ХҚКО-лары азаматтарды тек алдын ала бронь бойынша қабылдайды. Сондай-ақ, жұмыс кестесі қысқартылды, фронт-офистер мемлекеттік қызметтерді таңғы 9-дан кешкі 18-ге дейін ұсынады. Еліміздің барлық облыстарында ХҚКО-лар бес күнге ауысты, сенбі және жексенбі күндері олар жұмыс істемейді.

 

Осындай шараларға байланысты ХҚКО-лар күніне азаматтардың шектеулі санын қабылдай алады. Халықты ауқымды қамту және броньдау үшін қолжетімді уақыттың санын ұлғайту мақсатында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы фронт-офистерде қызмет көрсету уақытын 20 минуттан 15 минутқа дейін қысқарту туралы шешім қабылдады.

 

Бұл қадам брондауға болатын слоттардың санын 25% — ға арттырды, бұл бір қызметкерге бір сағат ішінде 4 клиентке қызмет көрсетуге мүмкіндік берді. Ескі брондау жүйесімен азаматтарға сағатына үш уақытша слот қол жетімді болды, қазір олардың төртеуі болды.

 

«Жаңа жүйе енгізілгеннен кейін ескі уақытша слоттар бойынша кезекке тапсырыс берген клиенттермен уақыт бойынша жапсырмалар пайда болады. Біз оны болжадық, сол жерде бұл мәселелер бірден шешіледі. Бұл сәтті тұрақтандыру үшін бірнеше күн қажет, өйткені брондау процесі жаңа уақыт ұяшықтарында жүріп жатыр. Бірнеше күннің ішінде жүйе қалыпқа келіп, ХҚКО — лар көп адамды қабылдай алады және оларға мемлекеттік қызмет алуға ыңғайлы қолжетімділікті қамтамасыз етеді», — деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының қоғаммен байланыс жөніндегі басқарушы директоры Байрам Азизов.

 

Азаматтардан ХҚКО-ға барған кезде санитарлық-профилактикалық нормаларды сақтауды, бетперде киюді және әлеуметтік қашықтықты сақтауды сұраймыз. Ғимаратқа кіру «Ashyq» қосымшасы бойынша жүзеге асырылады. ХҚКО-ға кезекті eGov порталы, 1414 бірыңғай байланыс орталығы және @kenes1414bot телеграм-бот арқылы брондауға болады.

 

Естеріңізге сала кетейік, «қызыл» аймақта орналасқан Қазақстан өңірлерінде карантиндік шаралар күшейтілді.

 

0
Tags :
No More Posts
Контакты диспетчерских служб инватакси

г.Астана +7 (7172) 48-19-16, пр.Аблайхана 43/1

г.Алматы +7 (7273) 46-62-22, ул.Валиханова 115

г.Атырау +7 (7122) 36-68-42

г.Актобе +7 (7132) 77-65-65 ул.Маресьева 4, «3»

г.Актау +7 (7213) 42-94-51

г.Жезказган +7 (7102) 77-30-80

г,Караганда  +7(7212) 33 07 54+7(7212) 56 54 86 , +7(7212) 51 78 18

г.Кокшетау +7 (7162) 76-16-00, ул.Пушкина 11 «А»

г.Костанай +7 (7142) 50-33-49, ул.Павлова 65

г.Кызылорда +7 (7242) 27-81-49

г.Петропавловск + 7 (7152) 39-76-87, +7( 7132) 46-11-50

г.Семей +7 (7222) 77-42-89

г.Талдыкорган + 7 (7282) 24-34-63

г.Тараз +7 (7262) 43-57-69

г.Туркестан + 7 (725 33) 7-25-41

г.Темиртау + 7(7213) 91-45-42, +7(7213 )91-45-43

г.Усть-Каменогорск +7 (7232) 61-26-40, Сатпаева проспект 36
КШТ микрорайон

г.Уральск +7 (7112) 50-05-06

г.Шымкент +7 (7252) 43-36-77, +7(7252) 43-32-30, +7(7252) 28-38-98 (социальное такси)

г.Экибастуз +7 (7187) 22 12 89, +7(7178)75-47-85

×