Халыққа қызмет көрсету орталықтарының (ХҚКО) робот-операторлары телефон арқылы анықтама бере алады.
Халыққа қызмет көрсету орталықтары қызмет көрсететін роботты таныстырды. Енді 1414 нөміріне қоңырау шалу арқылы психиатриялық және наркологиялық диспансерден анықтамалар алуға болады.
«Робот қарапайым оператор сияқты азаматтарға 50 мемлекеттік қызмет бойынша кеңес бере алады. Олардың ішінде – төлқұжат пен жеке куәлік алу, ЭЦҚ, бала тууына байланысты жәрдемақы, зейнетақы төлемдері. Сондай-ақ халыққа қызмет көрсету орталығында кезекке тұрып, жұмыс кестесін ұсына алады», — деді компанияның баспасөз қызметі.
Сондай-ақ робот белгілі бір қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізімін SMS арқылы жібере алады.
«Робот операторының көмегімен психиатриялық және наркологиялық диспансерден анықтама алуға болады. Ол телефонға жіберілетін ЖСН, бір реттік кодты сұрайды, нөмір eGov жүйесінде тіркелуі керек, содан кейін хабарлама арқылы дайын құжатқа сілтеме жібереді », — деп түсіндірді компания.
Айта кетейік, бұдан былай тұтынушыларға IVR жүйесі қоңырауды үш кезеңде, оны операторға қайта бағыттағанша күтудің қажеті жоқ.
«Біз роботты сынақтан өткіздік, бір жарым ай жұмыс істегенде ол 270 мыңнан астам қазақстандыққа көмек көрсетті. Виртуалды оператор әлі жетілдірілмегенін ескертемін. Робот сізді түсінбейтін жағдайлар болуы мүмкін, бірақ оны неғұрлым көп адам пайдаланса, соғұрлым кеңес беру деңгейі жоғары болады. Сондай-ақ, қол жеткізген жетістіктермен тоқтап қалмаймыз және жыл ішінде робот көрсететін мемлекеттік қызметтердің тізімін ұлғайтатынымызды баса айтамын», — деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының төрағасы Сүйеніш Әбділдин.