Қазақстандықтар өздері алмаған медициналық қызметтерді белсенді түрде анықтауда. Неліктен олар пайда болады және олардың бар-жоғын қалай тексеруге болады.
Қазақстанның еңбекші халқы, тәуелсіз төлеушілер және мемлекет Медициналық сақтандыру қорын (МСҚ) құрайтын міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға (МӘМС) ай сайын жарна аударады.
Осының есебінен атына төлемдері тұрақты түрде түсетін азаматтар МӘМС жүйесінде «сақтандырылған» мәртебесіне ие болады. Нәтижесінде, олар медициналық қызметтердің кең спектрін тегін пайдалана алады, бұл қызметтерді МСҚ оларды ұсынған ұйымға төлейді.
Ал кейбір медициналық мекемелер тегін қызмет көрсетуден заңсыз бас тартса, енді біреулері төлем алу үшін көрсетпей-ақ тағайындайды.
МСҚ қызметінің өкілдері жалған қабылдаулар, жолдамалар, диагностика және т.б анықталған жағдайда қазақстандықтарды алмаған қызметтері туралы хабарлауға шақырады.
Медициналық қызметтердің тарихын қайдан көруге болады
Бұл ретте олардың қолжетімділігін Damumed медициналық ақпараттық жүйесі арқылы – веб-сайттан немесе мобильді қосымшадан білуге болады. Ол үшін авторизациядан кейін «Медициналық карта» бөліміне өтіп, «Медициналық деректер» қойындысын таңдау керек.
Пайдаланушының шолуы Бірыңғай онлайн деректер базасы енгізілгеннен бері ол жазылған қабылдаулар, жүргізілген диагностикалар мен талдаулар, берілген рецепттер, еңбекке жарамсыздық парақтары мен жолдамалар туралы деректермен ұсынылады.
Көрсетілетін медициналық қызметтердің ішінде жалғандары болса, яғни қазақстандықтар олар туралы білмейтін болса, бұл медициналық ұйым оларды жалған қойғанын білдіреді.
Сондай-ақ «Медициналық картада» науқастың жеке мәліметтерін: қай ұйымға және қай жылдан бастап тіркелгенін, оның мекен-жайы мен тіркеу телефонын тексеруге болады. Мұнда қазақстандықтар өз балалары туралы осындай ақпаратты, соның ішінде оларға көрсетілген және тағайындалған қызметтерді көре алады және олардың арасында жалған ақпараттың бар-жоғын тексере алады.
Кейбір деректер «Электрондық үкімет» веб-сайтындағы жеке кабинетте де көрсетіледі. Сіз оларды «Құжаттама» қойындысында орналасқан «Медициналық жазбалар | Қызметтер» бөлімінде таба аласыз, мұнда пайдаланушының барлық жеке ақпараты көрсетілген.
Жазылымдарға қайда шағымдануға болады
Егер азамат алғаш рет көретін қызметтер табылса, бұл туралы медициналық сақтандыру қорына хабарлауға болады. Шағымды немесе өтінішті МСҚ ресми сайты, Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы немесе 1406 телефоны арқылы беруге болады.
Тіркеудің дәлелденген фактісі үшін қор медициналық ұйымға үш есе айыппұл салады. Бұл қаражат оның шотына қайтарылады және қайтадан медициналық қызметтерді төлеуге жұмсалады.