Now Reading
Яндекс Қазақстан есту және сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарға арналған қазақ тіліндегі қосымшаны іске қосуда
Inva.kz информационный портал социальных новостей Казахстана. Инва кз > Новости > Яндекс Қазақстан есту және сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарға арналған қазақ тіліндегі қосымшаны іске қосуда

Яндекс Қазақстан есту және сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарға арналған қазақ тіліндегі қосымшаны іске қосуда

Яндекс Қазақстан есту қабілеті бұзылған адамдардың басқалармен қарым-қатынасын жеңілдететін Әңгіме қосымшасын енгізді. Егер адамда есту қабілеті нашар болса, ол белгілерді тани алады және ауызекі тілді мәтінге аудара алады.

 

Керісінше, егер пайдаланушының сөйлеуде қиындықтары болса, телефонда терілген мәтінді дауыстап айтады.

 

Қолданба Android және iOS жүйелерінде қолжетімді және қазақ және орыс тілдерін тани алады. Ол хабарлар тарихын сақтайды, осылайша сіз әрқашан болған мәтінге орала аласыз. Ал күнделікті жағдайлар үшін, мысалы, емханадағы немесе дүкендегі диалог, Әңгімеде алдын ала қолайлы фразаларды дайындауға болады. Яндекс Әңгіме қазақ тіліңде дұрыс тану және синтездеу үшін телефон параметрлерінде қазақ тілі таңдалуы керек.

 

Қолданбаны қазақ тілін үйрету үшін әзірлеуші ​​топ аралас фонетикалық әліпбиді, оның ішінде қазақ фонемаларын (дыбыстарын) және сөздердің айтылу ережелерін жасады. Алфавит әрбір ауызша сөзді әріп бойынша тануға және оларды синтездеуге, сондай-ақ жыл мен телефон нөмірі сияқты күндер мен сандарды анықтауға мүмкіндік береді.

 

Сөйлеуді тану және синтездеу үшін әңгіме Яндекстің өзіндік даму технологияларын қолданады. Дәл осындай технологиялар Алисаға пайдаланушыны тыңдауға және түсінуге, аудармашыға шетелдік сөздерді дыбыстау үшін және шолғышқа бейнелер мен ағындарды дауыстық аударуға көмектеседі.

 

Яндекс Go серіктес жүргізушілері Әңгімеге алғашқылардың бірі болып қол жеткізді. 2018 жылдан бастап серіктес қолданбасы нашар еститін және есту қабулеті жоқ жүргізушілерге бейімделген, ал Әңгіме оларға жолаушылармен қарым-қатынасты одан әрі жеңілдетуге мүмкіндік береді.

 

«Мені таң қалдырғаны: бұл қолданба сурдоаудармашы болмаған кезде тәуелсіз болуға көмектеседі – ол адамдар арасындағы кедергіні жояды, қарым-қатынасты жеңілдетеді және қоғамда инклюзивті ортаны дамытады», — дейді жүргізуші Бекжан Байгелов.

 

0
Tags :
No More Posts
Контакты диспетчерских служб инватакси

г.Астана +7 (7172) 48-19-16, пр.Аблайхана 43/1

г.Алматы +7 (7273) 46-62-22, ул.Валиханова 115

г.Атырау +7 (7122) 36-68-42

г.Актобе +7 (7132) 77-65-65 ул.Маресьева 4, «3»

г.Актау +7 (7213) 42-94-51

г.Жезказган +7 (7102) 77-30-80

г,Караганда  +7(7212) 33 07 54+7(7212) 56 54 86 , +7(7212) 51 78 18

г.Кокшетау +7 (7162) 76-16-00, ул.Пушкина 11 «А»

г.Костанай +7 (7142) 50-33-49, ул.Павлова 65

г.Кызылорда +7 (7242) 27-81-49

г.Петропавловск + 7 (7152) 39-76-87, +7( 7132) 46-11-50

г.Семей +7 (7222) 77-42-89

г.Талдыкорган + 7 (7282) 24-34-63

г.Тараз +7 (7262) 43-57-69

г.Туркестан + 7 (725 33) 7-25-41

г.Темиртау + 7(7213) 91-45-42, +7(7213 )91-45-43

г.Усть-Каменогорск +7 (7232) 61-26-40, Сатпаева проспект 36
КШТ микрорайон

г.Уральск +7 (7112) 50-05-06

г.Шымкент +7 (7252) 43-36-77, +7(7252) 43-32-30, +7(7252) 28-38-98 (социальное такси)

г.Экибастуз +7 (7187) 22 12 89, +7(7178)75-47-85

×