Білім және ғылым министрлігі орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық көмек қызметінің қағидаларының жобасын әзірледі.
Құжат мектеп оқушыларының психологиялық салауаттылығын сақтауға және нығайтуға, оқу-тәрбие процесіне қатысушылар арасында қолайлы психологиялық ахуал жасауға, оқушылардың жеке мүмкіндіктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге бағытталған.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
жеке көзқарасты қамтамасыз ету, оқушылардың тұлғалық дамуы мен психологиялық тұрақтылығын қамтамасыз ету, олардың психикалық және физикалық дамуы мен жаттықтыруы үшін қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік мәселелерді шешуге көмектесу;
даму және оқу проблемаларының туындауының алдын алу үшін балалардың даму мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін кешенді диагностикалау, білім беру процесінің барлық қатысушыларына қолдау көрсету;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке даму бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, олардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау негізінде білім беру бағдарламаларын білім алушылардың мүмкіндіктері мен қабілеттеріне бейімдеу;
білім беру процесіне қатысушыларды сүйемелдеу үшін оқытушылар мен мамандардың пәнаралық, ұжымдық тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктер мен ерекше қажеттіліктерді ескере отырып, студенттерді тәрбиелеу, оқыту және дамыту, әлеуметтендіру үшін қажетті жағдайлар жасау;
білім беру процесінің барлық қатысушылары арасындағы қарым-қатынастарды реттеу, қарым-қатынастарды қолдау, ынтымақтастық және өзара көмек көрсету;
барлығына сапалы білім беруді қамтамасыз ету үшін қажеттіліктердің алуан түрлілігін ескере отырып, мұғалімдерге және студенттің отбасына консультативтік-әдістемелік көмек көрсету;
білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.
Психологиялық қызметтің құрамына білім беру ұйымы басшысының орынбасары (директоры), педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі, арнайы мұғалімдер, көмекшілер, пән мұғалімдері, медицина қызметкері кіреді деп көзделеді.
Психологиялық қызметтің құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.
Бұл процесте психикалық денсаулық сақтау саласындағы әрбір маманның рөлі бар.
Жалпы алғанда психологиялық қызмет өз қызметін диагностикалық, консультативтік, ақпараттық-түсіндіру, дамытушылық, ұйымдастырушылық-әдістемелік бағытта жүзеге асырады.
Құжат 17 маусымға дейін «Ашық НҚА» сайтында жария талқылау үшін орналастырылған.